SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Pogoji dostave in davki

Kako vam bo dostavljeno naročeno blago?

Naročeno blago lahko prejmete preko kurirja oz. preko osebnega prevzema. Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 50 €, v nasprotnem primeru stroške poštnine krije podjetje Optika Zajec d.o.o. Stroški poštnine so obračunani po trenutnem ceniku kurirske službe, kar znaša 3,00€. Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

Kdaj bom prejel(a) naročeno blago?

Naročeno blago, za izdelke na zalogi, boste najverjetneje prejeli že 3-5 delovnih dneh po oddaji naročila ali 10 -21 dni če moramo blago naročiti pri dobavitelju, sicer vas bomo o morebitni zamudi obvestili po elektronski pošti. Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali praznik, so obravnavana prvi naslednji delovni dan (navadno ponedeljek).

Davek na dodano vrednost (DDV) je vključen v vse cene.

Ali lahko pošljem izdelek tudi na drug naslov ali kot darilo?

Zaradi narave izdekov lahko kot darilo pošljete le darilni bon, za kar vas prosimo, da kontaktirate Optiko Zajec Mladi neposredno.

Cene in plačilni pogoji

Izdelke je mogoče plačati v enkratnem znesku razen kjer je to izrecno navedeno.

Plačati je mogoče:

  1. S kreditnimi karticami:

Eurocard/Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express;
Plačilo se izvede ob zaključku naročila.

Podjetje Optika Zajec d.o.o. si pridržuje pravico, da za določene ali vse izdelke oziroma storitve ne ponudi vseh možnih načinov plačila. Prav tako si pridržujejo vse pravice do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli načina plačila ali plačilnih pogojev brez posebne najave, vsekakor pa je kupec še pred opravljenim nakupom seznanjen tako z načini plačila kot tudi s plačilnimi pogoji in ob opravljenem nakupu v naši elektronski trgovini v njih izrecno privoli.

Težave, ki se vam lahko pojavijo pri plačilu s kreditno kartico:
Zakaj se mi je izpisalo opozorilo “Plačilo zavrnjeno”?

Več razlogov je, zakaj se vam je izpisalo opozorilo “Plačilo zavrnjeno”. Glavni med njimi so:

  • Naslov plačnika, ki ste ga vpisali v naročilnico, ni enak naslovu na kartici, ki ste jo uporabili kot plačilno sredstvo. Preverite, ali se naslova ujemata. Izplačilo bo v nasprotnem primeru pri preverjanju z ukrepi proti zlorabam zavrnjeno. Taka zaščita varuje lastnika kartice proti zlorabam v primerih, ko je kartica ukradena ali če jo izgubite.
  • Številka kartice je napačna. Preverite številko in pri morebitnem ponovnem vpisu številke ne uporabljajte vezajev, pomišljajev ali presledkov med številkami. Na primer 1234987650 je pravilno zapisana številka kartice, 1234 – 9876 – 50 pa je napačna.
  • Datum veljavnosti kartice je napačen. Ujemati se mora z datumom na kartici. Preverite, če se datum veljavnosti iz naročilnice ujema z datumom na kartici.
  • Plačilni kartici je potekla veljavnost. Preverite datum na kartici, če morda ni potekla veljavnost vaše kartice.
  • Plačilna kartica je preklicana ali prijavljena kot ukradena. Pri banki, ki vam je kartico izdala, preverite, če je vaš račun še veljaven.
  • Presegli ste limit, ali pa bi s tem plačilom presegli limit na svojem računu. Pri banki, ki vam je kartico izdala, preverite, kakšno je stanje na vašem računu. Če ste na primer v zadnjem času veliko priključno kupovali ali pa ste načrtovali potovanje in pri tem opravili tudi rezervacije, vam je banka verjetno omejila izplačila zaradi drugih izplačil, ki so v teku.

Če ste vpisali pravilne podatke in je stanje na računu plačilne kartice v okviru dovoljenega, vam pa se še vedno izpisujejo opozorila o zavrnjenem plačilu, so se morda pojavile motnje na zvezi z bančnim sistemom potrjevanja izplačil, ki začasno ovirajo poslovanje. Poskusite še enkrat pozneje ali pa se obrnite neposredno na trgovino za pomoč. To lahko uredite tako, da se vrnete na spletno stran trgovine. Odtipkate naslov na enotnem iskalcu virov (URL), ali kliknete gumb “Nazaj” tolikokrat, da se vrnete na spletno stran trgovine, ali pa se vrnete na spletno stran naročilnice in izberete povezavo “Trgovina” na koncu strani. Ko boste spet na spletni strani trgovine, poiščite ustrezne podatke, ki vam jih ponujajo.

  1. Po povzetju;

Kupec poravna stroške kupnine ob dostavi.

  1. Osebni prevzem

Kupec poravna stroške kupnine ob prevzemu pošiljke.

  1. Plačilo preko TRR

Kupec poravna stroške kupnine preko bančnega nakazila (spletne banke).

Reklamacije in vračilo blaga

Vračila blaga

V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži in v enaki količini poslati podjetju v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Vračilo lahko kupec pošlje po pošti ali osebno na sedež podjetja Optika Zajec d.o.o.. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priložena mora biti tudi kopija računa.

V primeru vračila očal varnostni pečat ne sme biti poškodovan. Če je varnostni tečaj odstranjen pomeni, da so bila očala nošena oz. v uporabi, zato zamenjava in vračilo denarja ni možno.

Pri vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi stekli (lečami), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (43.č člen ZVPot) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen če ni drugače opredeljeno.

V primeru vračila korekcijskih očal vam kupnine za stekla v skladu z 43.č člen-om ZVPot ne moremo povrniti. Očala z vgrajenimi korekcijski stekli morajo biti nepoškodovana in vrnjena v original embalaži. Za korekcijska očala za katera ste že oddali naročilo in so stekla že v postopku izdelave, a še niso bila odposlana vračilo denarja za stekla ni možno.

Odstop od pogodbe

Kupec lahko, v skladu s 43. členom zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh od prejetja pošiljke izdelek vrne brez obrazložitve svojega dejanja. V takem primeru se zavezujemo, da bomo v najkrajšem možnem času kupcu vrnili denar za prejeto plačilo. V primeru vračila bomo denar najkasneje v tridesetih dneh nakazali na kupčev tekoči račun. Blago mora kupec vrniti na lastne stroške.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Za obrazec – vračilo artikla v garancijo nas kontaktirajte na email: zajecmladi@gmail.com.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko obrne na informacijo o garanciji preko elektronske pošte na zajecmladi@gmail.com.

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec (Optika Zajec d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):

1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

•odpravi napako na blagu ali

• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali

• vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).

Reklamacija kontaktnih leč

Kontaktne leče, ki jih želite reklamirati je potrebno poslati v škatlici za shranjevanje kontaktnih leč, ki mora biti napolnjena s svežo tekočino za leče. Artiklu, ki ga reklamirate je potrebno priložiti obrazec za uveljavljanje stvarne napake (reklamacije), kopijo računa in v primeru reklamiranja kontaktnih leč ali korekcijskih očal, kopijo najnovejšega izvida. Reklamiramo lahko največ toliko kontaktnih leč, kot smo jih dobili v reklamacijski postopek.
Za obrazec za uveljavljanje stvarne napake (reklamacije) nas kontaktirajte na email: zajecmladi@gmail.com

Reklamacija očal

Pred prvo uporabo in pred odstranitvijo varnostnega pečata očala skrbno preglejte za morebitne poškodbe (praske, lise, in druge napake). Varnostni pečat odstranite, ko ste prepričani, da na očalih ni vidnih poškodb. Če ste opazili poškodbo in druge nepravilnosti na očalih izpolnite obrazec za uveljavitev pravic z naslova stvarne napake in nam očala pošljite na naš naslov.
Za obrazec za uveljavitev pravic z naslova stvarne napake nas kontaktirajte na email: zajecmladi@gmail.com.

Varnost nakupa

Vzpostavili smo najboljše varnostne ukrepe, zato so vaši zasebni in finančni podatki (plačilne kartice in načini plačevanja) zaščiteni, ko jih pošiljate po spletu. Našteli vam bodo razloge, zakaj je nakupovanje v tej elektronski trgovini varno:

podatki na številki vaše kartice so zaščiteni z varnostno kodo (enkripcijo) že v vašem računalniku, še preden jih pošljete po spletu, način zaščite z varnostno kodo je zanesljiv in varen.

O svojem naročilu boste seznanjeni po elektronski pošti. Podjetje Optika Zajec d.o.o. od svojih strank nikoli ne zahteva celotnih podatkov o številkah kreditnih kartic, uporabniških imenih in osebnih geslih ali drugih podatkov, s katerimi bi lahko nepooblaščena oseba na kakršenkoli način prišla na nezakonit način do vaših osebnih podatkov. Vsako pošto ali drugo sporočilo, v kateri bi oseba, ki se predstavlja za zaposlenega ali kakorkoli povezanega s podjetjem Optika Zajec d.o.o., od vas zahtevala karkoli, s čimer bi lahko prišla do zgoraj navedenih podatkov štejte za brezpredmetno, vsak tak poskus pa takoj javite na naslov zajecmladi@gmail.com.

Kako so zaščiteni podatki moje plačilne kartice?

Sistem spletnega naročanja sprejema podatke samo od brskalnika z vgrajeno zaščito podatkov. Ti brskalniki namreč zakodirajo podatke, ki jih pošiljajo, z uporabo spletnega protokola, ki se imenuje “Secure Socket Layer” (SSL). Ta premeša podatke in s tem prepreči, da bi jih kdo podatke in prebral. Celotno spletno naročanje, ki vključuje podatke o kupcih, naslove, načine plačevanja in podatke plačilne kartice, je zaščiteno z uporabo tehnologije SSL. To pomeni, da so vaši podatki zaščiteni z varnostno kodo in varnostnimi ukrepi, še preden so poslani z vašega računalnika.

Poiščite ikono s sličico ključa oz. ključavnice v oknu vašega brskalnika in s tem preverite, ali je spletno naročanje zaščiteno s tehnologijo SSL.

Opomba: Nekateri brskalniki prikazujejo naročilnico na celem zaslonu, zato zaščitne ikone ne morete videti. V tem primeru kliknite “View” v orodni vrstici in preverite, ali zaščita deluje. Večina brskalnikov ima možnost uporabe sistema SSL. Če ga vaš brskalnik nima, vam bo naš sistem izpisal opozorilo o napaki, ko boste označili izdelek, ki bi ga radi kupili.

Podatki vaše plačilne kartice niso nikoli v celoti vidni zaposlenim na Optika Zajec d.o.o., saj uporabljamo priznanega posrednika, preko katerega se izvede celotni plačilni postopek. Prav tako podatki o plačilnih karticah niso shranjeni na našem strežniku.

Varnost podatkov

Optika Zajec Mladi je spletna trgovina, ki uporabnikom ponuja velik spekter vseh vrst očal.

Vaše osebne podatke zbiramo in obdelujemo v obsegu, potrebnem za izpolnitev naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in vso potrebno komunikacijo povezano z naročilom. Osebni podatki so ime in priimek, naslov, elektronska pošta in telefonska številka.

Do podatkov, shranjenih v zbirki podatkov zajec-optika.si, imajo dostop pristojni sodelavci spletne trgovine. Vsi zbrani podatki se hranijo na varnih strežnikih ob upoštevanju in spoštovanju veljavne zakonodaje o varstvu osebnih podatkov in njihove obdelave. Osebni podatki se ne posredujejo tretjim osebam.

Za upravljanje z zbirko podatkov Optika Zajec Mladi je odgovorna Maja Lengersdorf Sotlar.
Vsi zbrani osebni podatki se izbrišejo po petih letih od vašega zadnjega vpisa, popravka ali privolitve za obnovitev vpisa v bazo.

Če želite prejemati informacije o novostih v ponudbi, akcijah, razprodajah, odprodajah se lahko naročite na storitev elektronskega obveščanja Optika Zajec Mladinovice. V svojem profilu (LINK NA MOJ PROFIL) odkljukajte okence „Dovoljujem pošiljanje Optika Zajec Mladi novic na moj elektronski naslov.“ in vaše osebne podatke (ime in priimek in elektronski naslov) bomo uporabili za elektronska obvestila.

Prejemanje elektronskih obvestil lahko kadarkoli v celoti prekličete ali z odjavo skozi poslano sporočilo ali z elektronsko pošto na naslov zajecmladi@gmail.com.

Podjetje Optika Zajec d.o.o. uporabnikom zagotavlja varovanje vseh njihovih osebnih podatkov. Vsi posredovani osebni podatki uporabnikov so namenjeni izključno uporabi v spletni trgovini Optika Zajec Mladi ter administraciji storitve, te podatke pa bomo uporabljali ali razkrili le za namene, zaradi katerih jih je z vašim privoljenjem zbirala oziroma na zahtevo uradnih organov Republike Slovenije.

Piškotki

Piškotki so majhne datoteke z besedilom, ki jih na vaš računalnik ali mobilno napravo shranijo spletne strani, ki jih obiskujete. Naloge piškotkov so različne. Nekateri piškotki so nujni za delovanje spletne strani, nekateri so namenjeni izboljšanju uporabniške izkušnje, nekateri pa se uporabljajo tudi za spremljanje obiska spletne strani, kar upravitelju pomaga pri stalnem izboljševanju spletne strani in uporabnikove izkušnje z njo.

Vedno imate možnost, da piškotke sprejmete ali zavrnete. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke. Delovanje spletnega brskalnika lahko spremenite v nastavitvah, tako da računalnik piškotke zavrne ali da prejmete opozorilo, preden se piškotek shrani. Namestitev piškotkov lahko v brskalniku tudi popolnoma preprečite za vse obiskane spletne strani. Piškotke, ki so že shranjeni na vašem računalniku, lahko izbrišete.

Piškotke spletne trgovine zajecmladi.silahko popolnoma zavrnete, vendar bo delovanje spletne trgovine zaradi tega okrnjeno. Podatkov, zbranih preko piškotkov, ne posredujemo tretjim osebam.

Piškotek 1: Z njim opravljamo statistično analizo uporabnikov. Rezultati nam omogočajo izboljševanje delovanja programa spletne trgovine.

Piškotek 2: Z njim povezujemo spletno trgovino s socialnimi omrežji.

Piškotek 3: Z njim omogočimo objavo oglasov partnerskega oglaševalskega sistema.

Podatkov, ki jih zbiramo na tak način, ne posredujemo tretjim osebam.

Piškotke lahko zavrnete, vendar bo stran zaradi tega rahlo okrnjena.

Avtorska zaščita

Vse vsebine, ki so objavljene na straneh Optika Zajec Mladi so last podjetja Optika Zajec d.o.o. in/ali podjetij, katerih izdelke distributira podjetje Optika Zajec d.o.o.. Vsa avtorska dela so zaščitena že z nastankom in jih ni potrebno posebej označevati. Prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje, javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela.

Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine Optika Zajec Mladi so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter uredbo GDPR.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Optika ZajecMladi, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Optika Zajec Mladiin kupcem.

Pazljivo preberite naslednje splošne pogoje poslovanja elektronske trgovine (splošne pogoje), saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite na našo elektronsko trgovino. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh elektronske trgovine brez izjeme. V primeru, da se s ponujenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ogleda strani in nakupa prek naše elektronske trgovine ne opravite. Šteje se, da ste z vsakim ogledom ali s transakcijo, opravljeno prek naše elektronske trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev. Tudi v prihodnje ste, do preklica ali spremembe veljavnih splošnih pogojev, ob vsakem ogledu ali pri vsaki transakciji, opravljeni na naši strani, zavezani z navedenim splošnim pogoji. Splošne pogoje bomo redno ažurirali in v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni verziji v celotnem besedilu dostopni vsakomur brez težav.

Optika Zajec Mladiuporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Optika Zajec Mladiv te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Optika Zajec Mladi se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Optika Zajec Mladi za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Optika Zajec Mladi: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Optika ZajecMladi.

Optika Zajec Mladi navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za neregistrirane nakupe, Optika Zajec Mladi hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov Optika ZajecMladi: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Optika ZajecMladi. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Podjetje Optika Zajec d.o.o. si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Podjetje Optika Zajec d.o.o. se zavezuje, da bo poslovanje elektronske trgovine v skladu z vso veljavno zakonodajo.

Podjetje Optika Zajec d.o.o. se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala.

Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in podjetjem Optika Zajec d.o.o. v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

Elektronska trgovina je odprta 24 ur na dan, vsak dan. Zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov poslovanje preko naše elektronske trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si podjetje Optika Zajec d.o.o. pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani elektronske trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje elektronske trgovine.

Ponudba in pogodba v elektronski trgovini sta v celoti objavljeni v slovenskem jeziku. Ponudba velja do objave novega cenika. Elektronska trgovina posluje samo na ozemlju Republike Slovenije. Prodaja in dostava blaga je možna samo na ozemlju Republike Slovenije. Pogodbo je moč skleniti le v slovenskem jeziku.

En izvod pogodbe v pisni obliki prejme kupec, drug izvod je shranjen na sedežu podjetja Optika Zajec d.o.o. Pogodba je shranjena v elektronski obliki pri podjetju Optika Zajec do nje pa lahko uporabnik dostopa na strani https://www.zajec-optika.si/moj-profil, kjer mora pred ogledom pogodbe vpisati njeno številko.

Uporabnik spletne strani v zvezi z uporabo te strani nima nikakršnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva. Podjetje Optika Zajec d.o.o. ne zaračunava nobenih dodatnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva.

Nakup v elektronski trgovini ali sploh kakršnokoli posredovanje osebnih podatkov na straneh elektronske trgovine je dovoljen samo pravno – poslovno sposobnim osebam starejšim od 15. let, ostale osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti zakonsko veljavno soglasje staršev ali skrbnika.

Podjetje Optika Zajec d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi elektronske trgovine ali za kakršnokoli škodo, povzročeno z izdelki, ali ki je v kakršnikoli zvezi z izdelki, kupljenimi v elektronski trgovini.

Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z elektronsko trgovino se rešujejo sporazumno, v nasprotnem primeru se stranke dogovorijo, da bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani ob uporabi slovenskega prava.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi Optika Zajec d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Optika Zajec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.